A Secret Weapon For کابینت آشپزخانه

Wiki Article

برای دریافت کاتالوگ به شماره ۰۹۱۲۸۵۰۷۰۰۵ در واتس‌اپ پیام دهید. به علاوه، می‌توانید کاتالوگ ممبران را از لینک‌های کاتالوگ ممبران یا کاتالوگ منبت دانلود کنید.

باز هم طرح دیگری از کابینت‌های آشپزخانه کلاسیک با نقش و نگارهای بسیار زیبا و مجلل. ستون‌های پر زرق و برق جزیره‌های این طرح در کنار سنگ زیبای بکار رفته روی کابینت‌ها و جزیره بسیار منحصر به فرد است و فضای شیک و مجللی را به وجود آورده است.

به همین دلیل ارتفاع کل کابینت زمینی چیزی حدود ۸۹ تا ۹۲ سانتی‌متر است.

با توجه به آن که قیمت کابینت‌ها و متریال تشکیل دهنده‌ی آن‌ها، روز به روز در حال نوسان است، نمی‌توان قیمت دقیقی برای انواع کابینت بازگو کرد.

بدنه کابینت از متریال های مختلفی مثل چوب، فلز، لترون، ام دی اف یا پی وی سی ساخته می شود.

– استفاده از رنگ پولیشی دوام، زیبایی و قیمت آن را می افزاید.

برای انتخاب دستگیره کابینت ممبران گزینه های زیادی وجود دارد. برای مثال می توانید از دستگیره های استیل و یا برنزی استفاده کنید.

برای پنهان کردن هود و مرتب کردن فضای آشپزخانه از نما هود استفاده می شود. استفاده از نما هود باعث لوکس تر شدن فضای آشپزخانه شما می شود.

ساخت کابینت هایی جادار، با دوام و کیفیت بالا، مطابق سلیقه شما یکی از تخصص های ماست.

یک طرح مناسب و ویژه برای آشپزخانه هایی که ابعاد مستطیل شکل دارند، این نوع طرح کابینت ارزان و مطلوب است، مناسب برای خانه های کم جمعیت بوده و در برابر عبور نور مانعی ایجاد نمی کند

همچنین، کاری که به عنوان منبت و کنده‌کاری بر روی بدنه‌ی کابینت انجام می‌شود، طبیعتا باعث افزایش قیمت کابینت خواهد شد.

طرح بالا یکی دیگر از مدل‌های منحصر به فرد کابینت آشپزخانه به شمار می‌رود. در این طرح می‌توان رنگ خاص و همچنین جزئیات بکار رفته بر روی کابینت‌ها را به خوبی دید.

در این تصویر می‌توان بوفه‌های کابینت آشپزخانه ا بسیار متنوع و زیاد این مدل از کابینت‌های سفید را را به خوبی دید.

کابینت منحنی به دلیل شکل ظاهری فوق العاده اش بسیار مناسب آشپزخانه های کوچک می باشد و همچنین قابلیت استفاه از فضاهای غیر قابل استفاده را نیز به شما می دهد

Report this wiki page